Internationale ambitie van Megawatt Fieldmarketing wordt werkelijkheid

Internationale ambitie van Megawatt Fieldmarketing wordt werkelijkheid

Met succesvolle campagnes voor merken als Netflix, TikTok, Samsung en The Coca Cola Company is het niet zo gek dat Megawatt Fieldmarketing ook internationaal merken tot leven brengt. Een jaar geleden kregen we steeds meer aanvragen voor campagnes in het buitenland en onze internationale ambitie begint nu écht vorm te krijgen.

‘Begin 2022 spraken we naar elkaar uit dat we onze internationale ambitie wilden gaan verwezenlijken’, vertelt Richard Dillen, Co-owner van Megawatt Fieldmarketing enthousiast. ‘Na corona werd dat voor ons veel makkelijker. Steeds meer merken werden internationaal aangestuurd waardoor ik ineens met marketingmanagers uit heel Europa aan de telefoon hing. Het is voor hen natuurlijk duurzamer én veel effectiever qua budget om bij ons één campagne te laten produceren die wij door heel Europa uitzetten als roadshow. En dat we steeds vaker op een internationale shortlist komen te staan is natuurlijk super. We worden internationaal opgemerkt en gaan vol gas onze ambities achterna.’

Dankzij het netwerk waar we in opereren zijn we niet genoodzaakt om internationale kantoren te openen. We produceren vanuit Nederland en sturen standaard een Senior Projectmanager mee de grens over, om de kwaliteit op hoog niveau te houden. We zetten nu in heel Europa met succes campagnes neer, zoals we dat al jaren in Nederland doen. Goed uitvoerbaar, kwalitatief, duurzaam én makkelijk schaalbaar.

Afgelopen jaar stonden we al met grote campagnes in Valencia en Madrid voor Levi’s Youth, in België en Frankrijk voor HelloFresh, in Berlijn met H&M and many more. Eind van het jaar stonden Parijs en München nog op de planning voor Tommy Hilfiger en ondertussen zijn we alweer druk bezig met het festivalseizoen in binnen- en buitenland. Met deze producties trekken we dit jaar dus ook de grenzen over. Kortom: We bouwen hard aan de internationale weg.